שאלות נפוצות – FAQ
איך לבצע הזמנה באתר?
כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, לטייל בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך וללחוץ על כפתור ההוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום – וזהו זה. החבילה בדרך – אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.
עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
בוודאי!!! ניתן לבצע הזמנה טלפונית או להתייעץ על כל שאלה או בקשה בטלפון: 04-3750069
בשעות א’-ה’ בשעות 15:00-09:00
איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?
בעת הרכישה באתר נשלחים שני מיילים:
האחד בעת ביצוע הרכישה והשני ברגע שההזמנה יוצאת לדרך.
איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?
בסיום הרכישה באתר ישלח מייל לכתובת שרשמת המאשר את ביצוע הרכישה.
ביצעתי הזמנה וברצוני להוסיף אליה עוד פריט/ים.
אין שום בעיה, אפשר לבצע הזמנה נוספת, וליידע אותנו טלפונית כי ברצונך לאחד את ההזמנות.
כיצד ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם בקלות ובבטחה באמצעות כרטיס האשראי.
האתר שלנו מאובטח ופרטיך האישיים מוגנים.
האם ניתן לחלק את התשלום למס’ תשלומים?
בוודאי, בתשלום בכרטיס אשראי ישנה אופציה לחלק את התשלום למס’ תשלומים.